Onze werkwijze

Hoe ziet uw boekhouding eruit? Een schoenendoos die uitpuilt van de bonnetjes? Of keurig geordende mappen? Hoe uw boekhouding er ook uit ziet, Marnan neemt u graag de administratieve werkzaamheden uit handen, u kunt uw tijd tenslotte wel beter besteden.

U bent met uw schoenendoos van harte welkom op ons kantoor. Echter, onze meeste klanten hoeven voor het aanleveren van hun administratie niet eens de deur uit, maar leveren alles digitaal bij ons aan.

Bankafschriften, rekeningen en facturen kunt u simpel aanleveren via / in Dropbox, wij sturen u hiervoor een aparte instructie. Indien u geen (printer) scanner heeft kunt u de documenten die u nog niet digitaal heeft ook scannen met uw mobiele telefoon.

Na uw aanlevering gaan wij ons werk doen:

  • de door u aangeleverde documenten verwerken in ons professionele boekhoudpakket;
  • het aanleveren van het periodiek financieel overzicht aan u;
  • de BTW-aangifte verzorgen en u hierover te informeren.

Deze maand- of kwartaal routine herhaalt zich gedurende het jaar 12 of 4 keer waarna de jaarlijkse winst/inkomstenbelastingaangifte volgt; in overleg met u wordt deze ingediend waarbij u geen zorgen hoeft te maken over de ‘deadline’ van 1 april, immers maakt u via ons als geregistreerd belastingconsulent gebruik van onze uitstelregeling zodat u in alle rust uw eindejaar gegevens kunt verzamelen en deze op een gegeven moment aan ons aanlevert.

Hiertoe verstrekken wij u onze standaard inkomstenbelasting ‘checklist’. Ook hiervoor kunt u (ondernemer of particulier) uw documenten zoals in de checklist aangegeven digitaal aanleveren via / in Dropbox.

Wij vertrouwen erop met de bovenstaande processen u zoveel mogelijk te ‘ontzorgen’!



Wie zijn wij

Onze diensten

Tarieven